TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya, 360 vizyonuyla Türkiye'de yeni bir dijital evren yaratmak istediklerini, yakında tüm TV’leri akıllandıracaklarını söyledi
Kasım 2012’de TTNET'te Tahsin Yılmaz'dan boşalan genel müdürlük koltuğuna oturan Abdullah Orkun Kaya, şirketin yeni yol haritası “Yeni Bir Müşteri Evreni: TTNET 360” ile yeni bir dijital evren yaratmak istediklerini söyledi.
TTNET'in yeni stratejisinin paylaşıldığı toplantıda konuşan Kaya, Türkiye'de internet kullanımının önemli seviyelere ulaştığını ve bunun değere dönüştürülmesi gerektiğinin altını çizdi. Kaya “Google, Facebook ve Amazon'un toplam piyasa değeri 160 milyar dolarlık İMKB'nin tümünün 3 katından fazla. Avrupa'nın 5., dünyanın ise 10. en büyük internet sağlayıcısı olan TTNET olarak biz de ‘Yeni Bir Dijital Evren’i tasarlıyoruz. Bu vizyona, Yeni Bir Müşteri Evreni: TTNET 360 diyoruz" dedi. 6 milyonu aşkın ADSL aboneleri bulunduğunu belirten Kaya, bir aboneye birden fazla TTNET hizmeti satmak istediklerini kaydetti.
SOBEE İLE OYUNA ODAKLANACAK
E-ticaretten online ödeme tahsilat sistemlerine ve bulut teknolojisine kadar birçok alandaki yeni TTNET 360 projelerinden örnekler veren Kaya, şöyle konuştu: “Yakında başlayacağımız uygulamayla tüm televizyonları akıllı televizyonlar haline getireceğiz. TV’lere adeta beyin nakli yapacağız. Sunacağımız ‘Media Player’ cihazlarını kullananlar ‘Tivibu Smart TV’ uygulamasıyla zengin dijital içeriklere erişebilecek.” Kaya, Türk Telekom Grubu'nun oyun yazılımları şirketi Sobee’yi, TTNET bünyesine katmak için süreci başlattıklarını belirtti.
‘GEZİNTİ TEKRAR AÇILACAK’
Kaya, Gezinti servisinin altyapısını kuran Phorm hakkında BTK'nın açtığı kişisel verilerin ihlaliyle ilgili bir soruya şu yanıtı verdi: "Gezinti, müşterilerin isteğine bağlı olarak, ilgi alanlarındaki reklamlara ulaşabileceği bir proje. Hassasiyetleri gidermek için çalışıyoruz, Gezinti tekrar açılacak.”